Що означають статуси замовлення? Чому я отримую ці листи?

Щойно ваше замовлення потрапляє в магазин, йому присвоюється статус "Очікує перевірки".

Наш менеджер зв'язується з вами й уточнює всі нюанси замовлення. 
Якщо від вас потрібна передоплата, замовленню присвоюється статус "Чекаємо
оплати"

Після отримання оплати замовленню присвоюється статус "Виконується". 
У цей час ми перевіряємо замовлені вами товари на відсутність дефектів,
пакуємо ваше замовлення і готуємо його до відправлення. 

Статус "Виконується" присвоюється замовленню відразу ж, якщо передоплати не
потрібно, наприклад при оплаті післяплатою на пошті або при оплаті кур'єру.

Після того як товар відправлено, вашому замовленню ми даємо статус "Доставляється".  
У цей час організація перевізник або кур'єр везе вам
ваше замовлення.

Як тільки ми переконалися, що товар вам доставлено, для замовлення встановлюється статус 
"Доставлено"

Ми знаємо з яким нетерпінням ви чекаєте на своє замовлення, тому, що б ви могли 
контролювати весь шлях покупки до вас, при змінах статусу вашого замовлення, 
ми повідомляємо вас листом електронною поштою. 

Ми намагаємося що б ви отримували максимум інформації про те, що відбувається з вашим 
замовленням. Особливо в тих випадках коли воно вже оплачене.


 
Залишити відгук  ↓
 
Відгуків ще не було.